Pastebėjote, kad kalbant apie turinio kūrimą dažniausiai pirmiausia pagalvojame apie „Instagram“ ar „TikTok“? Tik vėliau prisimename, kad turinį galime kurti ir „LinkedIn“. Kodėl ši platforma vis dar dažnai lieka nuošalyje ir kaip galime ją išnaudoti – apie tai mokymų „E. prekyba per 40 dienų: aiškūs žingsniai“ metu pasakoja viešnia, „Linkedist“ komandos projektų vadovė Simona Jazdauskaitė.
Trukdo perfekcionizmas
Nors „LinkedIn“ bendruomenė ieško autentiškumo, paprastumo ir tikrų istorijų – daugelis jaučiasi nesaugiai, vengia ir baidosi turinio kūrimo. S. Jazdauskaitės nuomone, dažniausia to priežastis yra perfekcionizmas, per dideli lūkesčiai sau ir vidinis kritikas.
„Dažniausiai žmonės bijo blogai, neprofesionaliai, nepakankamai įdomiai pasirodyti. Kitaip tariant, „ne ten pataikyti“.
Kartais atrodo, kad visi žino, ką daro, yra labai protingi, pasiekę daugiau nei jie. Tuomet pradedi galvoti, ką gali naudingo pasakyti, kas tavęs klausys. Tada prasideda turinio perrašinėjimas, ištrynimai, didėjančios abejonės. Taip viskas lieka juodraštyje, kur „saugiau“, – sakė „Linkedist“ projektų vadovė.
Didelė formatų pasiūla ir pagalba
„LinkedIn“ išsiskiria plačiu turinio formatų pasirinkimu: nuo judančių GIF paveikslėlių, dokumentais, PDF karuselių iki įprastų nuotraukų bei vaizdo įrašų. Taip pat platformoje integruota dirbtinio intelekto (DI) funkcija, kuri padeda generuoti idėjas įrašams ir formuluoti įrašus. Minėta funkcija ne tik leidžia sutaupyti laiko, bet ir gali padėti nežinant nuo ko pradėti, kadangi DI gali pasiūlyti struktūrizuotus ir profesionaliai atrodančius tekstus, atitinkančius „LinkedIn“ auditorijos lūkesčius.
Turinys neturi būti tobulas
Turinio kūrimui nereikalingos profesionalios fotosesijos, genialios ir rimtos mintys, generuojančios šimtus like paspaudimų. Svarbiausia – turėti aiškią viziją.
– Ko sieki? Atsakyk į klausimą, kodėl nori kurti turinį, koks Tavo tikslas.
– Kaip dažnai gali kurti savo akimis kokybišką ir vertingą turinį? Leisk sau įsivažiuoti. Neversk savęs dalintis įrašais per dažnai.
– Ko galėtum pasimokyti iš kitų kūrėjų? Atkreipk dėmesį ir išanalizuok jų turinį.
– Į kokį turinį įsitrauki Tu? Rinkis sau artimą kalbą ir toną. Platformą kuria ir valdo žmonės.
Dalinkimės patirtimi, draugaukime ir aukime kartu! 👇
GABU mokymai „Instagram“ | GABU mokymai „LinkedIn“ | GABU mokymai „Facebook“